here we go

På måndag går jag och sofie till studievägledarna på skolan. För vi pallar inte handel mer, lärarna suger, skolan suger, klassen suger.. ALLT suger! Så nu blir det att söka media i norrköping, om jag inte får med sofie på de geer! haha.. vilket känns ganska så omöjligt. Ja hoppas att det går att byta, men förmodligen kommer det inte göra det, för turen brukar inte vara på min sida. Annars går jag fan heldre 4 år och har kul iskolan än tre jobbiga år på handel.. Handel var helt enkelt inget för mig och sofie! Jag är grymt irriterad på lärarna nu också för den delen..

Sen 2005; sofie ♥ johanna = siiis ♥
så har det alltid vart och kommer alltid vara.
vi tänker likadant, ser likadana ut (?) haha,
sofie vet vad jag menar. I vilket fall så kommer
du alltid vara bäst sofie! ♥ lämna mig aldrig?

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

åh, hjärtat. det kommer bli jätte bra om vi kommer in i norrköping. bara du och jag! du vet att jag aldrig kommer lämna dig, vad som än händer. <3 du är bäst!

2009-02-18 @ 23:47:45
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0