friday, im in love.

Hej bloggen.
Today är det fredag och nu sitter jag och väntar på att kia ska komma till skolan. Hon är hos sjukgymnasten tror jag någon annan lärare sa. Så just nu är jag själv i ett klassrum, och chillar med musik och datorn. Haha, kan inte bli bättre.
Så ja kommer nog inte arbeta fören hon kommer tillbaka. Ikväll blir det tjejfest, ska bli grymt kul. Hoppas det kommer många, jag har fått reda på några än så länge, som kommer säkert. Men många är osäkra! Men jag tycker ni ska kommmaaa! vi kommer ha grymt kul. Och jag längtar till om exat två timmar, då sitter jag och sofie på tåget till etuna! shopppppppping! Men nu måste jag sluta.

Kram

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0