...

Nu har jag vart hos frisören och fixat håret lite, jag blev nöjd :) känns mycket fräschare nu när dom slitna topparna är borta!

Till en tråkigare sak nu då, jag klarar inte av att gå iskolan, idag när jag kom hem däckade jag av i soffan och sov i fyra timmar och jag har fått tilbaka det där att jag inte orkar något! fan, jag vill inte bli sådär sjuk igen! Så nu blir det att jobba hemma från sängkanten, IGEN! Åh :( jag orkar inte! Men dom säger att jag måste vara hemma för om jag går till skolan såhär kan jag få halsböld och massa, och det slipper jag helst. Jag hatar det här! :( Be för mig, be för att jag ska bli frisk!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0