*

Pluggandet går väl inte så värst bra, Jag kan inte skriva en artikel! fan, de går bara inte. Kollade på andra avenyn förut, man kan ju inte annat än älska det programmet. Tog en skön och varm dusch förut också, grymt skönt. Och nu sitter jag här, bebiskatterna har precis somnat, så nu är det "vuxentid" haha. Inga småbebisar som springer runt som man måste hålla koll på 24/7. En sak jag har bestämt jag ska göra, det är att åka till skopunkten och köpa dom vita sneakersna! Jag förstog att dom fanns där, jag sa det till mamma när vi åkte från örebro i lördags, att dom säkert fanns där bara för att vi aldrig var inne där, och ni ser så himla rätt jag har ibland! jäkla skit, norrkan next då.  Skriver mer sen. 


Kommentarer
Postat av: Matilda

HOLA, jag har massa artiklar hemma som du kan ta ju ;D

2009-02-04 @ 15:00:19
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0