Bra musik

Jag har laddat ner GRYMT bra musik från limewire, och då menar jag verkligen grymt bra musik. Så nu spelar jag så högt att det näästan skakar i fönstrerna. Men bra musik spelas högt, tycker jag iaf! Jag lagade pannkakor till mamma förut, hon blev jätteglad! Och jag förstår henne, för vem älskar inte johanni's panncakes? haha, skojar. Nej men hon uppskattade det verkligen.

Var med mamma på willys förut, köpte lite mumsmums (frukter och grönsaker) faktiskt! haha. Alltid när man säger "mumsmums" tar dom flesta för givet att det är godis och sånt skit, men nejnej, Inte i mitt läge. Och då passade jag på att köpa en ny blomma till mitt lilla fönster, för jag måste säga att det var ganska tomt med blad på den förra blomman, katterna måste vart mätta efter den måltiden!

Nu ska jag fortsätta dunka, Puss ♥
i wanna kiss you all over

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0