ÄLSKLING

Nu har jag precis lagt på med jakob efter att ha pratat med han i en halvtimma. Han har förstår ni vart på gina tricot och köpt byxorna till mig :) haha. Och han var så jävla söt, han hade ingen aning om vart han skulle hitta allt. Så i en halvtimma försökte jag få honom att hitta rätt och hitta storleken och allt. Men tillslut lyckades! Han är så jäkla bäst! Så sen när han kommer har han med sig ett par nya byxor till mig :) Hihi. Bättre kan det ju inte bli, MEN eftersom det är fredag den 13;de så antar jag att byxorna inte kommer passa.. Men vi får hoppas på det bästa! Nu ska jag städa rummet oså. Uppdaterar senare

Kram


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0