5 feb

Det har inte blivit så jätte mycket inlägg nu på sista dygnet, men det är så att jag har inte haft tid för att skriva. Jag måste se till kattungarna hela tiden, för dom bråkar ganska mycket för dom ska visa vem som bestämmer. Sen när man har söta kattungar vill man ju gärna kela med dom. :)

Sen har jag idag börjar pluggat - på riktigt! Det du sofie. haha, Fast nu när jag pluggat lite och kattungarna sover har jag en liten tid för att slappna av, haha. Ska jag vara ärlig så känner man sig som en morsa åt dom. Och det blir speciellt jobbigt när min lillebror är iskolan och mamma jobbar! Men nu ska jag lyssna på lite musik. En låt jag inte kan slita mig ifrån - Matt Pokora - Through The Eyes. Så himla vacker!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

tjena att du har pluggat! :D

2009-02-05 @ 15:49:43
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0