26 feb

Jag har inte uppdaterat på jättelänge, FÖR att jag inte haft något internet. Men nu äntligen har jag fått det! Men just nu sitter jag iskolan nere i uppehållsrummet med johanna, sofie och moa. Vi har egentligen svenska och ska skriva frågor om en intervju. Men istället sitter vi på bilddagboken! Vi har hittat värsta najsa grejen på playahead, Live cam. Så här sitter vi och garvar! Men nu orkar inte jag skriva mer, ska skriva mer när jag kommer hem.

Efter skolan blir det att städa rummet, för det ser ut som ett bombnedslag. Har vart så sjukt trött dom senaste dagarna så jag har inte orkat gjort något. Men nu ska jag fan ta tag i det.

Och imorgon drar jag och bästa till etuna och shoppar loooosss ;D så grymt mycket jag längtar. Sen senare blir det party! Vi hörs senare.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

woho, gumman!

2009-02-26 @ 10:57:52
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0