2 feb

Det blev inte så värst mycket plugg idag iaf, haha. Jag orkade inte, det blev oth hela dagen ist. Sen vid två började jag att baka en fin liten kaka till sofie, jag trodde allt skulle bli misslyckat, för jag är sämst på att baka, det vet vissa personer haha. Men kladdkakan blev riktigt god faktiskt, lägger ut en bild sen.

Jag och sofie har haft det riktigt trevligt idag, Väldigt mycket skratt med tanke på en viss sak Haha. Och massa mys och det gillar vi ju stenhårt! Tack för en rolig dag bästa! Sen var sofie så söt och visade mig hur man fixade headern. Det blev en enkel "paint-header" men när jag har tagit nya bilder, blir det en snyggare. Men det här är iaf bättre än förra, haha.

Nu ska jag ta och städa upp lite på rummet och försöka spika fast sängen i väggen, eller vad säger du sofie? haha.
uppdaterar sen.

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

haha, ja spika fast skiten :D

2009-02-02 @ 22:06:03
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0