14:34

Nu har har fått lite mat i magen och nu sitter jag och lyssnar på en grymt bra låt enligt mig, jag bokstavligen älskar texten! When it was me - Paula DeAnda. Jag blev fruktansvärt trött nu när jag kom hem, kanske somnar i soffan eller sängen ett tag sen (?) Sen halv sex bär det av till frisörn och göra något åt håret, får hoppas på det bra resultat.

Mina följande skoldagar är ganska sköna faktiskt, kolla in det här;
Tisdag: 8:25 - 11:00
Onsdag: 14:15 - 15:15
Fruktansvärt skönt, jag klagar inte - tro mig! Men nu tror jag faktiskt att jag ska ta och öppna turism'boken och försöka få in lite vettigt om turism i min hjärna, haha. Föresten, idag fick jag äntligen klart min atrikel! fan så stolt jag är! haha. Men vi hörs senare.

kram ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0