1 Februari, marieberg.

Hej bloggen!
Först och främst vill jag säga grattis till min bästa Sofie som blir snygg som sjutton idag, grattis gumman <3

Och Idag har jag inte kunnat skrivit något, för jag har spenderat min dag i örebro med mamma&mormor. Vi var på marieberg och shoppade lite. Först var vi på Ikea och kollade på ett nytt badrum, eftersom dom gör om hela badrummet och sen kollade vi på nytt kök, vilket vi också ska få! Själv tycker jag det är skitkul att gå runt och kolla heminredning, så ja njöt av varje sekund! Sen hittade vi lite smått gott till mitt rum,
Två olika sänglampor (kunde inte välja en av dom, så det blev båda)
svart överkast, jag älskar det.
förvaringsboxar i svart.
Sen drog vi vidare till Marieberg och där gick vi runt i tre timmar och med mig hem fick jag;
En vitstickad tröja från cubus 299;-
En svart och vit vanlig långärmad tröja från cubus 149 ;-
En grå kort silkes jacka från gina tricot 100 ;- (REA)
En spetströja från gina tricot 50 ;- (REA)
Ett par svarta leggings från gina tricot 100 ;-
Tre par "hippie-band" eller kallar man det? iaf från glitter 40 ;-
jag tror det var allt, hittade inte riktigt allt jag letade efter.. men någon som kanske vill hänga med mig till nrkp och shoppa nu snart? Iaf nu är jag hemma och har hängt in alla kläder och inret mitt rum med dom nya sakerna & nu sitter jag här och spelar musik.

Imorgon: Ska jag baka en kaka, för födelsedagsbarnet kommer hit efter skolan och ja ska bjuda henne på fika! :) mysmys <3 sen så måste jag plugga, har ju fått hem en massa uppgifter.

Och nu ska jag nog ta och kolla på filmen "Bolt" den verkar så himla rolig!
uppdaterar sen, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

tack hjärtat! ser fram emot en god fika hemma hos dig imorgon! <3<3

2009-02-01 @ 20:20:17
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0