-

Jahapp, nu skulle tydligen mamma ut och röka först bara. Då kan jag ju lika gärna berätta vad jag gjorde igår, Jag vaknade upp med matilda vid min sida, grrr ;) haha nejrå ta inte det där fel nu.. Iaf vi åt frukost och enbart slappade! Senare drog hon hem och duscha och så, likaså jag. Sen senare kom hon hit så gjorde vi oss iordning så gick vi sen ut och träffade frida, linnea och elin :) sen drog vi till donken och åt cheeeeseburgare ♥ Sen drog vi till steffi där aram, rebin, nahro och alan var. Så där spenderade vi kvällen, helt okej kväll. Sen vid tre kom jag hem och ringde jakob och snackade i en halvtimma, sen somnade jag som en stock.. Min Fredag det! Och sofies fredag vill jag inte höra, du har säkert haft skit kul :( bajsunge.

Senare blir det matilda kanske? eller så blir det melodifestivalen. Nu kom mamma in, hörs.

Puss

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

sv: om du bara svarar så ska jag sluuuta! hihihi

2009-02-22 @ 17:24:59
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sofie bredell

sv: nej, du är bäst! hihihi <3

2009-02-26 @ 09:24:15
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0