-

Godmorgon :)
Ligger i sängen och kan inte somna om, jakob sover som en stock brevid mig och vägrar vakna! jag försökte nämligen väcka honom förut, men han vägrade.. haha! Jag hatar att vakna såhär tidigt! Nå, kan ju berätta om gårdagen eftersom det inte blev något bloggande igår..

Först när jakob kom åkte jag och mamma och hämtade honom på stationen, och jakob ville att jag skulle komma och möta honom (?) men jag gjorde det iaf, och han hade något bakom ryggen såg jag, men inte vad.. Sen tar han fram tre stora fina röda rosor och ger mig. Jag blev helt till mig.. Så nedrans söt! Tack älskling :)

sen så åkte vi till factory outlet. Jakob skulle hitta skor, och jag skulle köpa underkläder. Men vi hitta inte ett skit på outlet. Så vi gick till scorett ist som ligger brevid outlet. Och jakob hittade sig ett par snygga skor, likaså jag! Jag hittade ÄNTLIGEN mina vita sneakers! Så det var det inget snack om, köpte på dom en gång. Och det fanns bara en 37 kvar, vilken tur va? Sen åkte vi hem och då tog jakob fram mina älsklingar!! (jeansen) Jag prövade dom direkt och dom passade perfeekt! Så himla underbart! så slipper jag byta och grejjer.

Iaf, idag får vi se vad som händer, Det är ju söndag så det blir nog en slappdag. Jag vill ut och gå en sväng, får se om jakob är pigg på det (a) haha. Imorgon blir det iaf stan och köpa smycken! Skriver sen.

Kram


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0