-

Lite ändrade planer, jakob kommer imorgon istället tidigt på morgonen. Så ska vi åka till vingåker och factory outlet på en gång, sen åker vi hem och myser. Sen senare på kvällen blir det ut och äta :) mysmys.

Har precis storstädat klart huset med mamma, eftersom dom gör om vårat badrum så går dom in med skor hela tiden och det blir så jäkla mycket smuts överallt! Så man måste typ städa 24/7.. Åh, vad jag längtar tills badrummet är klart. Ni får såklart en bild på det då :) Men nu ska jag fortsätta kolla på joe jättegorillan som började kolla på förut, Jag tror jag sett filmen MINST 20 gånger och jag älskar den fortfarande lika mycket. Uppdaterar sen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0