-

Jag laddade ner tre andra filmer förut - Joe jättegorillan, Adulthood, Graduation och Lejonkungen. Och jag har nyss kollat klart på Lejonkungen, kalla mig tönt men jag älskar Lejonkungen (a) ja fick tillochmed en tår iögat av den.. En favorit som jag aldrig kommer växa ifrån! Och nu lite senare ska jag väl kolla på någon av dom andra filmerna. För det finns inte så mycket annat att göra nu på kvällen, Speciellt när man inte får gå ut för att man precis vart sjuk och måste ta det lungt.

Pratade med jakob förut och nu ska han köpa byxorna åt mig imorgon :) weeeeey! Jag är överlycklig, Dagens höjdpunkt (fast först kommer nog att jag får träffa jakob) Hihi, Han skulle ringa mig sen så jag får säga vilken storlek oså. Men nu ska jag gå och massera mamma, hon bad om det så jag ställer gärna upp på henne, för hon är faktist världens bästa mamma! Skriver sen ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0