you take me higher

Fredagnatt & jag är hemma hos älskling, åkte hit med sju tåget idag. Men jag måste nog tyvärr åka hem redan imorgon, måste hjälpa familjen packa ihop det sista. För nu är det bara helgen kvar, sen flyttar vi. Aja, nog tjatat om det nu. Ligger i sängen & jakob är ute i köket och fixar något, undra vad? något gott kanske? hihi.

Vi kollade ju såklart på idol förut också, och den jag ville skulle vinna vann! ERIK <3 hade calle vunnit hade jag dött, haha.. Han är sämst! Menmen, vinnarlåten tycker jag faktiskt om. Vad tycker ni?

Han var en riktig värdig vinnare enligt både mig & jakob och hans familj. Bra kämpat!

Nej ni, nu har jag inte tid med bloggen längre. Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg, för jag vet hur dålig jag är på att uppdatera.

- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0