wierd..

Såg nu att jag fått en väldigt konstig kommentar från anonym, och jag fick mig ett litet gott skratt, vem sjutton skriver något sånt här? Jag frågade min kära pojkvän, för han brukar vara duktig på att tönta sig, men det var inte han. Någon som vågar erkänna?

Såhär löd kommentaren;
johanna e kär i mig haha hon skrev det på msn ahahha idiot hon e :D<333

I alla fall, har precis kollat klart på en prinsessas dagbok, den är bra tycker jag. Även fast jag typ kan replikerna utantill, eftersom jag har filmen själv. Fick den för typ 5 jular sedan och jag kommer ihåg hur mycket jag kollade på den. Tror lovisa var med på ett hörn också och kollade på den, haha. Fan vad jag saknar att vara liten!

Och just nu är jag lite avundsjuk på alla som ska ut också, alla mina vänner ska festa, min pojkvän ska på otten med sina vänner (jag vill också vara 18 -.-) Alla är ute, utan jag. Jag var erbjuden att hänga med av min kära vän emelie, men jag kunde inte, eftersom vi har en liten mini jul idag.. Men, jag får träffa min tjej imorgon! För imorgon drar jag och emelie till norrköping och shoppar loss bland mellandagsrean! :)

Men nu ska jag lyssna på musik och tycka synd om mig själv för att jag sitter hemma :)

- bless

p.s. här är en låt som var med i prinsessas dagbok, som fick mig att tänka på förr



Kommentarer
Postat av: madicken

johanna, jag saknar dig.

2009-12-25 @ 21:43:12
Postat av: emelie

<3<3<3<3

2009-12-27 @ 17:33:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0