tisdag

Hej bloggen!
Tisdag idag & dagen börjar så bra så.. Eller inte, jag försov mig.. Icke bra! Men jag tog nio tåget och blev inte så jätte försenad ändo. Dagen har bara flygit iväg. Det gör den varje dag nu känns det som, vi har ju inte så mycket heller för den delen att göra iskolan, idag gjorde vi iordning våra flygblad och gick runt och dela ut på stan, och fan.. jag kände mig som en riktig såndär jävla snubbe som delar ut flygblad till folk, alla typ sa drygt nej.. Haha, så från och med nu ska jag börja vara trevligare mot såna! Sen gick jag och sofie runt på stan lite och försökte hitta lite julklappar, hitta inget alls. Eller jo, en till mamma kanske. Men köpte den inte, för var inte riktigt säker. Vi gick i alla fall till mc ist och käka. Sen tog sofie spårvagnen, så jag gick runt själv lite och sen mötte jag upp älskling på stan! Och nu sitter jag här. Har sjukt ont i fötterna, jag ska fan sluta använda klackskor iskolan!! Men jag funderar på om jag ska försöka plocka upp lite på mitt rum? Men jag orkar inte.. Ingen mening med det, det ser ändo fördjävligt ut med alla kartonger.. usch! Aja, vi hörs säkert senare under kvällen.

- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0