the first night in the new place

Jag har lite små-panik. Jag har ingen nyårsklänning & jag har inte heller köpt några julklappar, hur fasiken ska det här gå?! Jag får ta en tripp till norrköping nästa vecka någon gång.. Sista minuten, jag vet..

Har i alla fall kommit till nya lägenheten nu, det är ju inte klart på långa vägar, det är massa kartonger kvar och våra nya möbler har inte kommit än, dom kommer på fredag. Men vi överlever, Vi kommer få det riktigt snyggt här det kan jag säga. Kommer fota det sen när allt är klart, så ni också får se ;) Nej, jag har inte tid mer nu. Måste kolla in nyårsklänning och sen titta ut julklappar & packa in lite mer kläder i min nya garderob <333333333333333


- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0