skolan

Sitter iskolan nu och har precis haft stylist och käkat god lunch. Vi skulle sminka varandra inför fredag, så vi är lite förberedda på hur vi ska sminka oså. Jag sminkade frida och såhär blev resultatet, jag var tvungen att ta en bild utomhus också, för det var så dålig skärpa inomhus. Frida blev inte så värst nöjd med bilden, men det är ju faktiskt sminkningen och håret ni ska kolla på!

Man ser inte så bra på bilderna, det ser typ jätte fult ut (?) men det var riktigt snyggt i verligheten. Typ röd/rosa överst på ögonlocket och vitt glitter vid ögonfransarna.. Men jag blev nöjd med resultatet!

Och vi hann även med lite sygga bilder med frida x2.


Nu ska vi julpyssla skolan & slå in julklappar! wiie :) Sen så åker jag och ff hem med hav tre tåget!

- bless

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, ff!

2009-12-09 @ 18:08:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0