norrrrrrköpppping

Dålig uppdatering, men jag har i alla fall spenderat dom här dagarna i norrköping. Igår åkte jag & emelie hit och shoppade på mellandagsrean, och fyyyy fan vad folk det var. Speciellt mycket på gina tricot, där gick det knappt att va.. Men jag måste säga att det var mest skitsaker som var på rea, inget direkt super snyggt. Vi sprang runt hela dagen från halv tolv till 5 på kvällen, skapligt trött man var. Men jag fick med mig lite godsaker hem

- en paljettkjol som jag ska på mig på nyår
- ett svart nagellack
- en svart mössa med lite paljetter på (skiiiitsnygg!!) 

Det var det ända, men jag ska springa ner på stan imorgon innan jag åker hem och se om jag hittar något. Skulle egentligen åkt hem idag, men jakob och jag glömde bort tiden och jag missade tåget, men det gör mig inget. Då får jag mysa med älskling en extra natt :) Snart är det nyår också, fan vad jag längtar, tagga tagga tagga!! Ja, men det var typ det jag hade att säga, vi får höras tomorrow!

- bless


p.s. Johanna är världens bästa flickvän bara så ni vet :D // Jakob

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad ska du göra på nyår?

2009-12-27 @ 23:39:09
URL: http://fridaajt.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0