min jakob

Allt vi gått igenom tillsammans, allt vi gjort tillsammans, allt vi sett tillsammans.. Det är mening att det ska vara vi på något sätt, det var ödet som förde ihop oss. Du känner mig rätt igenom, du vet när jag blir arg, när jag blir glad, ledsen, irriterad m.m.. Och jag likadant med dig, vi känner varandra så pass bra. Du är min bästa vän & pojkvän på samma gång, du ställer alltid upp när jag behöver dig, du finns vid min sida och torkar mina tårar.

Även fast vi gått igenom väldigt jobbiga stunder, så har vi klarat dom tillsammans, vi har klarat allt tillsammans, det måste betyda något.. Vi kan inte vara utan varandra, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du satte den sista pusselbiten i mitt liv. Du förändrade mitt liv, till det bättre. Ord kan inte beskriva vad du betyder för mig. Allt känns så bra nu, inget eller ingen kan förstöra för oss. Vi är starkast och bäst tillsammans! Nu har det snart gått två år, och det känns som om det var igår jag träffade dig för första gången.. Tiden går fort när man har roligt, och roligare kommer det bli. För det ska alltid vara vi. Jag vill alltid vakna och somna till din röst, jag känner mig trygg med dig. Vi är som varandras droger som du sa till mig..

Finns bara en sak kvar att säga - JAG ÄLSKAR DIG!
7/3-08 - det datumet sitter fastklistrat i mitt hjärta, f.o.r.e.v.er.a.n.d.e.v.e.r.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0