i girl never kiss and tell

Gud vad dålig jag har blivit på att uppdatera.. Jag vet inte vad det är med mig! haha. Fast jag har ju dock ganska mycket att göra efter skolan, plugga eller packa. För exakt om en vecka flyttar jag! Så nu gäller det att packa ihop allt vi äger och har.

I fredags åkte jag till älskling i norrköping och sov där. Världens mysigaste kväll? but... a girl never kiss and tell you know! ;) Åkte hem på lördagen, för mitt tågkort gick ut då. Hade ju kunnat stannat och betalat hemresan hem på söndagen, men orkade inte det. På lördagskvällen träffade jag matilda i stället, vi var hemma hos mig och käkade ost och kexs och lite senare chips med dipp & julmust. En liten myskväll :)

Söndagen åkte jag, mamma och magnus till örebro och ikea och köpte lite möbler nu. Inte alla dock, fick ju inte rum med så mycket i bilen. Jag blev ganska så ihop klämd på vägen hem, men det gick.. Haha! Mitt rum kommer bli klockrent, det är det enda jag kan säga. Resultatet får ni se om ni kommer och hälsar på. Eller om ni har tur tar jag kort på det?

Söndagskvällen åkte jag bort till min saknade lina <3 Vi satt bara och pratade om massa gamla minnen och annat lite smått och gott skvaller, för det är ju det vi i katrineholm är bra på - att snacka skit och berätta skvaller om varandra (tråkigt nog) Men det kanske blir så att jag träffar henne på torsdag igen, me like.

Skolan då, vad händer där? jo, vi har temavecka vilket innebär inga vanliga lektioner. Grymt skönt om ni frågar mig, vi ska endast julpyssla och mysa den här veckan, vilket jag ser fram emot. För vi har ju ändo bästa klassen :) Och föresten, på fredag får ni lov att ta era arslen till norrköping och komma på våran öppning av våran salong. Vi kommer att göra behandligar som: en "jul" make-up, håruppsättning, inpackning m.m.. för endast 100kr! Egentligen kanske det är lite dyrt, men om vi ger det gratis får vi ju ingen konkurens..

Och efter skolan imorgon ska jag och sofie ner på stan och julshoppa lite :) Får se om jag hittar något, det vore ju bra eftersom jag inte köpt en enda julklapp än. Men nu ska jag inte trötta ut er mer, hoppas ni mår bra, för det gör jag.

PUSS!

så trött på människor i den här staden, som ska rota i saker som dom inte har med att göra.
+ människor som lovar saker, som sedan bara pissar på det. UUUUUSCH!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0