gymnasiefesten

Hej bloggen!
Fredag idag och idag fick jag lov, muy skönt. Igår då, då skulle jag & brudarna på gymnaisefest. Vi förfestade och käkade massa god pizza hemma hos hanna och malin, det var riktigt kul. Vi gjorde en egen kortlek (eftersom vi inte hade någon) och spelade ölspelet. Jag ramlade även ett antal gånger ute på balkongen, fan va snorhalt det var alltså.. Frida skulle hjälpa mig upp, men hon drog jag med mig ner, HAHAHA.. alltså, vilka jävla smällar, man kunde ju tro att det var jordbävning på gång. Sen runt 9 tiden började vi dra oss bort till gymnasiefesten, det var ju inte den bästa gymnasiefesten jag vart på om jag säger så, men den dög, skum var det också HATAR skum.. Haha, usch. Och äckliga killar som skulle dansa med en, uuuuusch.. HAH! Jakob och hans vänner försökte komma in genom bakvägen, dom lyckades, men kom ut lika snabbt.. Så jag försökte "överföra" stämpeln till deras arm, men det funka inte heller.. Och eftersom jag inte hade superkul där, så gick jag hem med älskling & hans vänner vid halv ett tiden. Sen när vi kom hem gjorde jag och älskling nattmat & sen krypte vi ner under täcket och värmde varandra, för det går varken buss eller spårvagn sådär sent.. Så det var skapligt kallt att gå hem.. Sen somnade jag på hans bröst, love it :) Vaknade vid 12 tiden, och drog ner på stan och kollade lite, sen drog jag hem. Och nu sitter jag här och gör inte så mycket, vad händer ikväll? Hörs senare & föresten tjejer, tack för igår! <3<3

- bless

Kommentarer
Postat av: Hanna w

tack själv Johanna! :D

2009-12-18 @ 18:16:42

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0