1 December

1 december idag :) Julens månad är här! Och jag älskar det, snart är det julafton.. hihi! Jag är som ett litet barn som längtar till julafton! Men vem längtar inte till, julskinkan, jansons frestelse, kalle ankas jul, julmust, risalamalta & julklappar!? Den som inte längtar till det är ju knäpp.. :P Men hemma hos oss är det inte så mycket julstämning än tyvärr.. För vi ska ju flytta om två veckor, så vi håller mest bara på och packar, vi har inte satt upp några julstjänor i fönstren än, för vi gör det när vi flyttat. Så om ni åker förbi och ser att vi inte har några julstakar så vet ni varför.

1 december innebär också att julkalendern startar! Och inte för att jag tyckt att dom andra julkalenderna vart så bra, men jag kollar i år. "superhjältejul" heter den, och ja.. Inte speciellt bra kanske, men det hör ju faktiskt julen till - julkalendern! Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, jag måste fortsätta packa! Vi har bara kommit en liten bit på vägen..

PUSS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0