091202

Onsdag och idag har skoldagen gått fruktansvärt fort, kan ju bero på att jag inte började fören tio i ett och slutade klockan två.. Haha! Efter skolan hängde jag med hannah och evve hem till hannah, fick låna en super söt väska som ni kan få se bild på sen! :) Sen drog vi ner på stan och mötte upp dennis, hanna & malin. Vi gick rint på stan, för hannah skulle nämligen julhandla! Men jag tror inte hon fick så mycket handlat, bara ett par skor till sig själv (?) haha :) Jag drog till jakob ett litet tag också, han ville att jag skulle komma förbi. Sen drog jag tillbaka till hannah och dom igen. VI gick in lagerhaus och skulle försöka hitta några julklappar, men hannah hitta inget där heller.. Och då kom även lovisa föresten! Jag hann inte gå runt så mycket med dom, för jag var tvungen att gå ner till tåget. Vääldigt kallt att gå, hade inga pengar till spårvagnen, så det var bara att knata..

Och nu sitter jag här, under mitt duntäcke, för jag är kall som en isbit. Väntar på att mamma & magnus ska komma hem, då ska vi käka. Sen är det bara att fortsätta med packandet, fan.. jag orkar inte packa mer snart. Men det blir bra när det väl är klart. Men nu ska jag inte sitta här och tråka ut er med min intresant dag. Här kommer en bild på väskan föresten, som jag fick låna av min söta vän hannah

Man kanske inte ser så bra, men det är i alla fall en pälsväska (?) jag vet inte vad det heter, men ni ser nog på bilden hur den ser ut. Men nu ska jag dra mig!

- puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0