sthlm tomorrow

Nu taggar jag inför imorgon - sthlm & the voice med bästa <3'
Fixade håret ikväll, så jag slipper krångla med det imorgon. MEN, jag har dock inte valt outfit.. Vilket  kommer göra att  hela jävla morgonen kommer gå åt att välja kläder, jag kommer få damp på mig själv.. Men det löser sig väll, annars går jag väl naken (?) Nej, men fyfan vad kul vi ska haaaa imorgon! Imorgon klockan 12 kommer grabbarna och hämtar oss utanför mig, sen drar vi med musiken högt som sjutton & gasen i botten till huvudstaden. Först blir det heron city och sen stan, och sen... THE VOICE! party all night, eller vad är det man brukar säga? Men nu ska jag skicka lite bra musik till aram så vi har något bra att dunka i bilen. Sen ska jag faktiskt sova, för att orka upp imorgon - klockan 8 ;oo Menmen.. Ses vi i stockholms natten imorgon? Hope so.

Puss ♥



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0