saturday

Lördagmorgon :) Jag vaknade klockan halv tio imorse och kunde inte somna om :/ det sög ganska rejält nu speciellt när man har helg och kan sova hur länge som helst. Så eftersom jag ändo inte kunde somna om, gick jag upp och började städa rummet och sedan efter det så duschade jag, hur skön morgon som helst. Faktiskt ;p haha! Sen nu vid tolv var jag borta vid madickens mamma och hämtade gottfrid :) ska vara hundvakt åt han idag, ihi.. jag älskar gottttis!

Sen klockan tre kommer älskling hit, underbart :* vi ska mysa, kolla på film och helt enkelt bara bry oss om varandra! De ska bli myspys! Annars då? då händer det ingenting. Igår (fredag) så stannade jag kvar i norrköping efter skolan med älskling, han skulle jobba så då tänkte jag göra honom lite sällskap! Vi hade det jätte kul och vi käkade massa godis (a) hihi. Sen så åkte jag hem med halv sju tåget, jag hade cykeln på stationen i katrineholm, men det regnade så mycket att jag inte kunde cykla hem. Så mamma fick hämta mig, jag blev liksom genomsur från tåget till bilen, och ni som bor i katrineholm kan ju förstå då hur mycket det regna, eftersom det inte alls är långt att gå.. Sen så gick jag och mötte upp madicken så gick vi och hämtade min cyekl, för då hade slutat regna.. Sen drog vi till matilda, och vi gick ner på mc för matilda skulle träffa cassie tror jag hon heter? iaf, efter det drog vi hem till mig och hämtade chees-balls och två superbra filmer & gick hem till madicken och hade myskväll. Det var UNDERBART <3 men det kan ju liksom inte bli så mycket annat när man umgås med sina bästa! :)


syryoyoooooooooo :D

Menmen, ist för att jag ska sitta här och berätta massa saker som hänt, så måste jag börja göra mig iordning!
Vi hörs under dagen, Puss :*

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

nej, betyder detta att jag är efterbliven? :(:(

2009-08-31 @ 00:01:48
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0