@ matilda

Klockan är efter ett & jag sitter hemma hos matilda i hennes soffa med min älsklings dator. Har fruktansvärt ont i magen alltså, jag vet inte vad det är. Jag tror det är för att jag skrattat så mycket idag. Men fasen, vad kul jag har haft! En av videorna kommer iaf lätt att läggas ut på youtube. Vilken säger jag inte, men jag säger bara maaadicken! haha. Fan vad trött jag är, skulle vilja gå hem och bara sova. Men det spööööregnar ute & jag orkar inte och har så ont att jag inte kan gå, kanske får skjuss av nån av grabbarna? Om jag har tur.. Imorgon då? Vad händer? Inte ett skit typ. Får se, är så trött så kommer nog iaf sova bort hela dagen (y) det gillas starkt! Men nu ska jag försöka runda av lite här.  Ha en bra lördag (ja, klockan var ju efter tolv såå)
Puss ;*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0