: ((

Jag orkar inte det här längre, allt är så jäkla jobbigt just nu.. :'( Jag gråter floder, jag måste försöka ta hand om mig själv och plåstra ihop mig själv nu. Det händer saker hela tiden som får mig må dåligt, och nu brast alltihopa. Jag orkar inte mer! Jag vill bara försvinna ett tag och komma tillbaka när allt är bra, men det funkar ju inte riktigt så.. Jag vet själv att jag har vart stark i mig själv. Men jag orkar inte vara det längre, Jag vill bara ligga nerbäddad under täcket och gråta ut ordentligt. Helst i någons armar, :'( ... Usch, jag ser inte ens vad jag skriver för det är så mycket tårar i mina ögon. Vad ska jag göra? Jag vet inte längre. Helst vill jag bara ha det bra, men det är tydligen svårt.. Förlåt om jag överlastade allt på er som läser detta nu, men jag var tvungen att berätta och släppa ut lite på något..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman :( <3

2009-08-27 @ 22:57:27
Postat av: madicken

johanna, hjärtat, du vet att du alltid kan prata med mig <33

2009-08-28 @ 19:20:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0