-

Jahapp.. Då var sista sommarlovsdagen här & nästan slut.. Men jag har avslutat dagen på bästa sätt, jag har träffat mina brudar madicken och matilda. Vi bestämde oss för att gå till nobel och äta pizza och ha det lite mysigt sista dagen. Och nog blev den mysig och bra med mycket skratt, ni är bra .. riktigt bra brudar! <3 Vi tänkte dra hem till madicken och kolla på film, men jag & matilda kom på att vi inte kan det.. Eftersom vi ska till skolan imorgon, surt.. Men det ska faktiskt bli jäkligt kul att börja, ny skola, ny stad.. Ja, allt är ju faktiskt nytt! Det ska bli intresant och roligt. Får se hur det blir. Men lite nervös är jag faktiskt, men det kanske inte är mer än bra? Lite pirr i magen ska man väl ändo ha? haha.. Nej nog pratat om skolan.

Igår var det the voice som stod på listan. Det var helt sjukt kul!! Fyfan vad vi har dansat och skrattat. Bra sällskap, bra musik, bra stämning... Ja, allt var bra! Eller ja, vädret blev väl inte det bästa.. Det började regna, så nog såg man ut som en slickad katt i huvud " en blöt kissie-majou " HAHA, förstod ni mitt dåliga skämt? Nej, HAHA. nej nu förstår jag varför ni aldrig skrattar åt mina skämt matilda & frida.. haha! Men dagen blev iaf riktigt lyckad. Vi åkte först till heron city som sagt, sen till stan. Mycket MYCKET lyckad dag, det måste vi göra om.

Nej, men nu måste jag hoppa in i duschen, sen ladda in bra musik på mobilen och sen lägga mig ;o Men jag uppdaterar imorgon.

Puss på er! :*

Lite låtar som får mig att längta tillbaka till the voice:




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0