-

Hejsan! :)
Skolan är i full gång & än så länge så... älskar jag det faktiskt! Stylist C det är min framtida klass. Det verkar som en superskön skola, inte mycket folk (fast när jag gick på linden klagade jag på att det var för lite folk, men iaf) Det kommer bli superkul tror jag. Och linjen är ju det bästa, Stylist, håruppsättning, färganalys, make-up, naglar.. Ja, allt du kan tänka dig. Allt faller mig i smaken :) Och just nu sitter jag på min nya egna data apple macbook. Helt sjukt snygg dator, men lite komplicerad men man lär sig ju vart efter. Fick den idag, alla på skolan fick en. Grymt snygg (yy) Men, nu ska jag plocka upp på rummet, städade det igår, förstår inte riktigt hur jag lyckas när jag inte ens är hemma på dagarna (?) Ahja, senare blir det ut att träffa madicken & matilda. Och imorgon bär det av till finspång med klassen och röra lite på fläsket!
Puss :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0