tidsfördriv

35 frågor om dig och din pojkvän.

Du är tillsammans med? - Jako Yacoub
Och varför det? - För att vi trivs tsm, och vi älskar varandra.
Har han fått något smeknamn av dig? - Ja
När blev ni tillsammans? - 7/3 - 08
Hur träffades ni? - Genom internet, på lunar HAHA.
Hur gammal är han? - 18
Älskar du honom? - Massa massa..
Har du roligt med honom? - Ja alltid.
Skulle du kunnna bo med honom? - Ja
Beskriv honom med tre ord? - Finast, Pajjas, Min. <3
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Om jag får bestämma, hela livet.
Får han dig att skratta? - Ja, min lilla älskling.
Säg ETT ord hur du känner för honom? - Kär
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Mest skräck faktikst.. Haha.
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Varje dag..
Vad har han för ögonfärg? - Bruna :)
Skulle han bli en bra pappa? -  Hm, Jakob pappa? HAHA :D klart han skulle va.
Vad gjorde ni senast ni träffades? - Badade badkar och myste.
Vad gör han när han inte är med dig? - Spelar cs, vänner, fotboll.
Är du svartsjuk på andra tjejer? - Som pratar med han?
Har ni bråkat nångång? - Yes sir.
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande?- NejNej.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - fyra veckor
Har ni samma åsikter om saker? - Sometimes
Vem håller i fjärrkontrollen? - Jag, Mohaha.
Går ni ut ofta? Kan väl få för oss att gå ut och springa, eller bara ut på fest eller träffa vänner.
Har ni samma musiksmak? - Njae, lite kanske.
Är hans familj trevlig? - Ja, super trevliga :)
Är han romantisk? - Klart han är :)
Gillar han sport? - OM han gör
Är han en djurvän? - Jadå, iaf med mina kissekatter.
Kan han sjunga? - HAHA, ingen kommentar.
Spelar han nått instrument? - Någon utlänsk trumma, räknas det? haha.
Kan han laga mat? - Njae... Haha.
Är han envis? - Som F*n



<3<3<3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0