sunshine

Slutade skolan skapligt tidigt idag alltså, inga lektioner för att eller jo två, sen så gick vi till duveholm för att det var mässa där. Vi skulle skriva om något om stånden, vilket som var bäst och vilka som var trevligast. Det gick skapligt fort, sen så drog vi till frida och deras klassrum. Sen drog Sofie hem. Och jag drog till mormor och morfar direkt typ. Så nu sitter jag här på deras feta altan och steker i solen med eastfm i öronen och solen i ansiktet. Så grymt skönt, lite skönare än sofie som är hemma och städar, haha. Men nu ska jag njuta lite.

Kram


Kommentarer
Postat av: sofie bredell

jag glömde städa (a) haha

2009-04-16 @ 21:08:25
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0