spårlöst

Har precis tittat lite på tv. Kollade på "Spårlöst" Fy säger jag bara, man kan ju inte annat än gråta när man ser i slutet när dom får träffa sina biologiska föräldrar.. Fy sjutton! =/ usch, tänk att gå runt och bära på och inte veta vems ens riktiga föräldrar är.. Det måste vara jätte jobbigt.

Iaf, nu sitter jag bara här och gör inte så mycket. Smsar med jakob, annars händer ingenting. Jag vet inte om jag ska gå och lägga mig snart, finns ju ändo inget att göra. Alla filmer har jag redan sett, alla böcker jag har har jag redan läst. Så, jaa.. Antingen ringer jag jakob så jag har någon att snacka med. Annars så lägger jag mig nu. Får se vad jag gör.

Kram

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0