kväll

Har precis kommit hem nu då. Sitter med en handduk på huvudet, tvättade av håret nyss. Ska snart sova, men jag kan inte sova såhär "tidigt" på kvällarna. Vet inte varför, men så äre iaf. Var hemma hos frida förut, det var chill. Kollade roliga fjortisbloggar och kolla på massa bigbrother videor och käkade massa påskgodis, mums. Missade andra avenyn idag IGEN. Fan så typsikt, men får kolla på datorn någon dag. Myste förut innan ja duscha håret med simba min sötis. Han var helt sjukt gosig. Han tryckte sitt ansikte mot mitt i nästan tio minuter, jag skojar inte. Så kelig katt har jag inte sett på länge, min bebis. Men iaf, nu ska jag ta och göra lite annat.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0