klagomål

Jag har kommit på en sak, FAN vilken tråkig blogg jag har.

  • Jag har en tråkig design
  • Jag har inga bilder
  • Jag skriver INGET intresannt.

Haha, vilket liv jag har. Men vafan, det irriterar mig. Mycket roligare att läsa en blogg när man först ser en cool design, vilket för att man blir mer intreserad och vill scrolla ner.. Sen blir man ju mer intreserad om man har bilder i sin blogg, Men det har INTE jag.. Så jag har kommit på en sak.

  • Hjälp mig göra en snygg design (Sofie, hihi.)
  • Hitta min kamera, Eller om någon har en att sälja?


    Ja, nu har jag klagat lite. Hoppas nu fortsätter läsa, Haha.
    Kram ♥


     







Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0