jävla snorungar!!

Nu blir jag riktigt jävla förbannad!! Fan att man aldrig kan bli lämnad ifred. Jag fick nyss ett vidrigt samtal;

Jag; Ja, Hallå? (det var dolt nummer)
En utlänsk mörk röst; Jävla hora
Jag; Ursäkta?!
Sen förstår ni lägger råttan på, PRECIIS som dom gjorde för några dagar sen. Fast då ringde dom till min pojkväns mobil på dolt nummer, och samtalet gick till såhär;

Jakob sov hemma hos mig och vaknar klockan 04'25 att hans mobil ringer (dolt)
Jakob; Hallå?
Dolt; Är det Jakko?
då vaknade jag till och lyssnade på vad idioten eller vadfan jag ska kalla det säger..
Jakob; ja?
Dolt; Jag ska skära halsen av dig!
DÅ vart jag helt tokig och tog telefonen, för jag hörde att det var en kholm's röst.
Jag; Vem fan är det?!
Dolt; Jävla hora, ge mig din pojkvän jag vill inte snacka med snorungar.
Jag; ursäkta? kalla mig inte hora en gång till, du vet att jag kan ta reda på ditt nummer även fast du har skyddat..
Dolt; Ahaa, det är softich
Jag; (hörde inte ett duuuuggg vad han sa, han kunde ju inte tala svenska för sjutton!!) Sa du tjockis?
Dolt; De är softich, förstår du inte svenska eller?
Jag; Jo, men du pratar inte så värst bra svenska.
Dolt; Jävla hora, dra åt helvete.
Sen innan jag hinner svara säger han
Dolt; Kan du sluta spela in nu elelr vad är det frågan om (och töntar till sig med rösten)
Jag; Nej, det här är ganska bra matrial och visa för polisen sen..
OCH så lägger råttan på!!

OCH jag är så jävla trött på det här nu, nu får det fan vara nog. Jag tänker fan gå till botten med det här! Ni kan ju inte ha så mycket till liv, som ringer klockan halv fem på morgonen, patetiskt!! Usch säger jag, och till botten ska det här!!

Kommentarer
Postat av: frida

JAG HJÄLPER DIG! HORUNGEN SKA FAN INTE HÅLLA PÅ!

2009-04-14 @ 23:15:45
Postat av: Feliciaask

hej johanna! jag läste nyss din blogg. jag har varit med om samma sak 100 gånger det är sjukt jobbigt jag vet men helt enkelt bara att skita i det,Folk som håller på sådär har för mycket fritid och vet inte hur dom ska bete sig. antingen är dom avundsjuka eller så har dom inget liv. det är bara att höra av dig eller ringa till mig om det skulle vara någonting! pussar

2009-04-15 @ 10:27:28
Postat av: Ivana M

strunta bara i att svara så kommer de att tröttna tillslut! Ju mer provocerade ni blir ju roligare blir det för dem.

2009-04-15 @ 21:13:21
URL: http://ivanam.blogg.se/
Postat av: Ivana M

sv: nej, förstår det :/ jag skulle vart skiträdd, ärligt, hah! du borde polisanmäla

2009-04-15 @ 21:50:42
URL: http://ivanam.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0