.

Nu har jag precis ätit, mätt som sjutton. Jag ska nog snart börja dra mih hemåt, för jag ska träffa fridus. Sen får jag se vad som händer, måste hem skapligt. För jag måste tvätta och göra iordning för imorgon. För det andra så kom inte intagningslappen idag om jag kom in i norrköping eller inte, suck. Det har fan knytit sig i magen hela dagen.. Men, det kommer väl när man minst anar det. Och jag ska inte ha för stora förhoppningar ,för då blir man bara besviken om man får ett nej. Men om jag ej kommer in, söker jag flera program när omtagningstiden börjar. För jag ska INTE vara kvar i kholm, jag ska bara till nrkp. Men nu ska jag fixa iordning efter mig. Sen drar jag, ska gå hem. Skööööönt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vero Moda, 199 kr :) Världens kap. ;)

2009-04-16 @ 19:09:46
URL: http://lillix.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0