.

Jag säger bara en sak, Vi är grymt störda. Så, här får nu något att garva åt.. Föresten igår på engelskan så sa våran lärare (för 300;de gången)

- Är ni syskon?
Jag svarade typ suckande, Neeeej..
Men då säger sofie ist; jo, det är vi. Vi är tvillingar.
Då säger våran engelska lärare och ler lite..
- Det är därför jag ser sån himla likhet mellan er.


Suck, så nu tror han seriöst att vi är tvillingar. Nu kommer ni säkert tänka "men ni har ju inte ens samma efternamn" Så sa fia också, men då kom vi på att jag bor hos mamma och sofie hos pappa.. Herregud säger jag bara.. Aja, njut nu.
 



Nu ska jag fixa något att äta, uppdaterar sen.
Kram brunettfjortisen

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

hey twin!

2009-04-16 @ 13:30:08
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0