<3

Har nyss vart ute en stund med frida i lekparken och pratat lite. Det är ju så skönt väder ute, men det var inte så skönt för ögat känner jag nu när jag kom in..

Kom på en sak jag sa till jakob igår som var lite roligt.. haha

Jag; Fan jakob, jag tycker mer om dig familj än vad jag tycker om dig.
Jakob; Seriöst? .. (ser lite besviken ut typ)
Jag; Haha, ja dom är så himla gulliga.
Jakob; Nej.. men ofta du gillar dom mer..

Efter en stund kunde jag inte hålla mig längre

Jag; Ja skoja med dig hjärtat, klart jag gillar dig mer. Men ni ligger bra nära varandra! ;)
Jakob; Jag tänkte väl.. Du skrämde mig lite fan.

Haha, min ääääääääälskling <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0