21 april

Godmorgon bloggen :)
Sovit gott? Det har jag iaf gjort. Vaknade för en kvart sen typ och kollade i spegeln på en gång och mitt öga börjar faktiskt bli bättre nu. Skönt, då kanske det försvinner fortare. Men jag får ju fortfarande inte gå till skolan för att jag har fått en hjärnskakning.. Jag har ingen aning om hur länge den håller på, men dom sa ju på sjukvårdrådgivningen att jag skulle ta det lungt några dagar. Jaha, vad händer nu då? Jag funderar på att ringa och väcka jakob. Jag har inget annat för mig. Får se vad som händer idag, skulle egentligen träffat sofie och pluggat men det går inte.. För jag ska till tandläkaren.. Så sofie om du ser det här, så kan jag inte idag =( Men nu ska jag göra något annat.

Kram

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0