- godmorning

Godmorgon alla morgonpigga :)
Tisdag och jag har egentligen bad, men det blev inte så tyvärr. Här sitter jag istället och väntar på att klockan ska bli tio över nio så jag får gå och möta upp min saknade sofie! Sen tar vi cykeln ner till linden och har mattematik tror jag? Sen blir det lunch.. Somnade inte fören halv två/två i natt. Jakob höll mig vaken, men det är jag glad för. :) Nå, vad händer idag då efter skolan? Tror jag ska trägga frida och matilda kanske? Får se vad vi hittar på. Annars så måste jag börja ta tag med matten, för någon gång i veckan har jag prov, har inte riktigt bestämt vilken dag än, fredag kanske? haha, sista dagen på veckan! Men nu ska jag ta och packa ner sofies tröja och jacka jag lånat av henne.

Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0