-

Hej bloggen.
Det har inte blivit alls mycket bloggande förtillfället för att min dator hemma är så fruktansvärt seg. Så det skulle ta hundra år innan jag fick ett inlägg skrivet. Men nu sitter jag hemma hos älskling och skriver lite. Passar på när han ändo sover. Har vart här sen i fredags, funderar på att åka hem idag. Så får jakob komma till mig i veckan :) Det har vart en underbar helg, i fredags så var vi på stan och shoppade lite med hans kompis. Jag hittade lite smått och gott, mest smink och ett par solbrillor, woho. Sen hem käka popcorn och kolla på Hvmatchen, ren tur för FBK.. Sen vart det ett mysigt bad med massa tända ljus, kääärlek.

Lördagen vaknade vi vid ett och gjorde frukost och gjorde oss iordning, sen drog vi till willys och köpte lite gott fikabröd och sedan gick vi till ett mysigt ställe och lyssnade på musik och njöt av den UNDERBARA solen. Det kändes verkligen som sommar igår alltså, gud vad jag gillar det!! Sen kollade vi på fotboll när felix spelade med andrea och hennes kompis. Sen drog vi hem och gjorde pizza :) sen så kollade vi mest på tv och tog det lungt. Så såg ungerfär våran helg ut, fast den är ju inte slut än. Vi får se vad som händer idag!

Men nu ska jag ta och försöka väcka sömntutan, han sover som en stock... haha.
Men ni får ha det bra tills vidare, så uppdaterar jag senare.

Kram ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0