-

Jäkla skit!!! Allt jag hade skrivit och skulle precis publicera försvann! och det var inte speciellt lite jag hade skrivit heller, skit också! Ahja, var på willys förut och handlade lite mat. Och jag säger då det DAMN vad alla kollar på mitt öga, jag höll på att få rycket inne på willys. Jag sa det till mamma att nästa person som tittar på mig ska jag fan fråga vad dom kollar på. Köpte iaf nutella, har fan nästan käkat upp all nutella hemma hos jakob och dom, så nu tyckte jag att det var dags att köpa hem det hit ist. Haha. Sen åkte vi till mcd och köpte mat, Mums tjockiis!

Just nu så pratar mamma med sjukvårdrådgivningen. För jag har fått fruktansvärt ont i huvudet och det snurrar och jag mår illa. Så bara jag inte fått något allvarligt nu.. Får se vad dom säger, uppdaterar sen vad som sagt.
Bara jag inte måste åka in till sjukhuset :/

Kram

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0