-

Hej bloggen :)

Jag har haft en mysig helg, verkligen jätte mysig. Fredags så slappade vi mest, träffade jack & nebil och lite annat folk. Sen på Lördagen så gick vi ner på stan och kolla lite i affärer oså. Hitta massssa med massssa snyggt, men det är ju alltid så att man ska hitta sjukt snygga saker när man inte kan handla. Föresten, jag fick en parfym av jakob, bara sådär. Cristina augleras parfym. Den luktar ju så himla gott :) tack mitt hjärta. Sen lördagkvällen så gick vi till willys och köpte jordgubbar, gurka, morötter, paprika och masssa dippsåser :) sen gick vi hem och myste, kollade på film med ljus och åt grönsaker med dipp. Mums säger jag bara! Inte lika fartig kväll som mina vänners, men det var mysig. Och jag klagar inte. Sen på söndagen så jobbade vi mest. Och det hände något riktigt fruktansvärt (tycker jag..) Jakob trodde inte jag stod bakom en dörr (fast jag gjorde det) så han smällde igen den, och jag fick dörren rätt under ögat. Så jag svullnade upp REJÄLT under ögat. Därför jag stannar hemma idag. Jag ser ju för sjutton knappt något.. + Att jag ser jätte läskig ut.. Haha, vill inte skrämma slag på alla i skolan. Så idag ska jag försöka lägga så mycket kallt på ögat jag bara kan, så det kan gå ner tills imorgon när jag ska till skolan. 

Men nu ska jag ta och göra mig en riktigt god frukost, har ju inte vart hemma på hela helgen så.. Sen blir den ju speciellt god när ingen är hemma :) haha. 

Kram  

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0