-

Jag skulle egentligen gått hem från mormor, men jag fick skjuss av mamma. Hade helst gått faktiskt. Men jag skulle träffa frida i lekparken, så då gick det fortare att åka bil. Sen kom matilda också, vi satt och prata ett litet tag i solen, sen så gungade vi gungbräda också, haha så kul man kan ha säger jag bara. Sen hängde frida med hem till mig. Vi pratade lite, sen kollade vi på "Hjälp, jag är med i en japansk tvshow" det är ju helt sjukt. Japanerna verkar ju helt körda i huvudet. Men det var ju tidsfördriv iaf..


Imorgon nu då, då åker jag faktiskt till norrköping, hade velat stannat och gått på festen på lördag. Men jag saknar jakob för mycket, det är sant. Jag var faktiskt taggad till att dra dit, men på något sätt lockade det mer att åka till älskling och mysa. Jag är verkligen kär på riktigt alltså.. ♥ Så nu snart måste jag börja packa, för jag åker nog nästan direkt efter skolan imorgon. Slutar elva och det går ett tåg ett, så får hoppas att jag hinner med det. Sen så får vi se vad jag och jakob hittar på för mysigt. Jag vill bara inte ha massa sms från brudarna där det står "Åh, fan vad kul vi har!!! du missar verkligen något" då kommer jag bokstavligen strypa er.. haha!

Men nu ska jag göra något annat ett tag.

♥♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0