-

Hejsvejs.
Tänkte skriva några rader nu innan jakob ringer mig.
Nu är påsklovet slut, och jag har haft ett ganska chill lov. Träffat brudarna nästan varje dag och vart med älskling och shoppat lite. Precis vad jag gillar, men inte så mycket fest måste jag få lov och säga. Men sommarlovet kommer ju snart, då händer det grejjer det kan jag lova. Och snart också så fyller jag ju år! Då blir det fest, tycker jag iaf. Får se vad mamma tycker om saken, haha. Brukar ju inte sluta så lyckat när jag har fest.. Annars då? Vad händer, ingenting. Jag har precis duschat och tagit på mig jakobs mjukiströja och chillar här. Imorgon börjar skolan och vi börjar dagen med BAD! tror ni johanna kommer vara med? Nej, skull inte tro det va.

Annars så mår jag toppenbra just nu. Allt känns bra, finns nog inget negativt. Eller jo, min pollen har kommit.. suck, Hej jag heter johanna och jag nyser 24/7 och det kliar något fruktansvärt i ögonen hela tiden. Men som tur är finns det ju medicin, tack för det. Förut idag då, då har jag vart med fridus sen kom matilda. Vi var hemma hos mig och chilla lite, sen så kom Elin. Sen blev det donkan och äta cheesburgare, godare finns ju fan inte. Sen nu sitter jag här, svintrött.. Men jag har lovat älskling att försöka hålla mig pigg.. Iaf tills han ringer! Men nu ska jag ta och gå och hälla upp ett glas icetea. Blev sjukt sugen.. Haha.

Men jag uppdaterar imorgon, och jag lovar.. Nu ska jag blogga mer!
Kraam

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0