Jj* - tooooooarullllllle

jag är så trött, så fruktansvärt trött på skolan.. och det ska man inte vara redan tycker jag iaf, men jag kanske inte är ensam om att vara trött på den (?) iaf, det är torsdag idag och skolan har väl vart som alla andra skoldagar, haha. gick upp halv åtta idag ;o och jag hann göra iordning mig och allt på en halvtimme?!?!?!?!?! det är helt sjukt, annars brukar jag gå upp en och en halvtimme innan, men nu vet jag att jag kan allt! grymt skönt att sova säger jag bara, puss på det.

gårdagen var fett chill, var först hemma och städade mitt rum lite och sådär, inget märkvärdigt! sen kom tilda&frida hit! =) vi satt vid min msn och typ drev med alla?! haha, lite kul jao! sen drog vi ut till tallås i den där "buren" som alla kallar den, och fyfan va kul jag hade! garvade hela tiden, tack mina brudar för en fett rolig kväll med er! <3 föresten, jag säger bara; TOOOOOARULLLLLLE! :D sen så drog jag hem vid tio & då ringde hjärtat mig och så pratade jag med han i telefon resten av natten typ :) hihi. imorgon då, skulle vi egentligen ha haft tjejfest, men jag tror inte det blir något av det nu?! så jävla tråkigt, menmen :/ vi MÅSTE ta det nån gång. blir väl att dra ut med brudarna iaf kanske? får se :) om inte jakob kommer.. annars ser helgen lugn ut för min del!

måndag smäller det ..... jag färgar håret bruuuuunt!  wihoouuuuuu :D jag längtar sönder mig fan! fast, jag är fett nervös också. men vem skulle inte va? sen direkt efter åker jag till norrköping och sover hos älskling :) myspys. men nu ska jag plocka upp på mitt rum! uppdaterar senare

vet ni vad min älskling heter om mig på sin msn? (a)  :

I don´t know what happend to my heart when it saw you
hej, vadå typ jag har söt pojkvän? älskar han!
hihih, ska nog ringa han nu .. johanna hjärta jakob

lovej


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0