Jj* - slappdag

shululu (;
allt bra med er? hope so, för min egen del så mår jag helt okej psykiskt men fysiskt är det lite värre, jag har gått och blivit sjuk =/ it's sucks ska ni veta. men jag hoppas att det blir bättre snart, för jag vill fan inte vara sjuk tro mig, ja vill inte!! jag var hemma idag från skolan, vaknade vid ett tiden tror jag, sen så städade jag mitt rum och efter det var jag helt slut =/ somnade i sängen då i en och en halvtimme. efter det ringde mitt hjärta mig, han är så söt! allt är så mycket bättre nu! tack för att du finns mitt hjärta, jakob yacoub. och sen ringde sofie min söta mig :) vi pratade ett tag, fett nice! sen då? så har ja inte gjort ett skit, snackat i telefon med baby och bara myst ner mig i min skönaaa säng! och kollat på jalla jalla, fan vad jag älskar den där filmen! jag tröttnar aldrig fan, skööönaste! och nu lyssnar jag på skönaste musiken, och ja väntar på att baby ska ringa mig :) men ni får ha det överdrivet bra så länge.

lovej

och jag måste bara säga en sak, det finns vissa brudar som behöver chilla ner lite, damn säger jag bara.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0